Megújult webshop döccenők nélkül? Lehetséges!

Az online kereskedelem a virágkorát éli. Sőt, folyamatosan erősödik. A vásárlói szokások megváltoztak, az embereknek egy jelentős része szívesebben vásárol az otthon biztonságából. Nyilvánvalóan ebben a koronavírus okozta járványnak is nagy szerep jutott.

Az online rendelés több pozitív tulajdonsággal is rendelkezik a vásárlók számára, hiszen rövidebb idő alatt, minimális energiabefektetéssel, otthonuk kényelméből intézhetnek mindent, amely különben rengeteg energiát és időt igényelne. A járvány időszaka elég sokáig tartott ahhoz, hogy azoknak is legyen ideje megismerkedni az online vásárlással, akik korábban szinte sohasem rendeltek az interneten keresztül.

Az online kereskedelem fellendülése arra ösztönözte a különböző boltok tulajdonosait, hogy nagyobb hangsúlyt fektessenek egyrészt az online megjelenésükre, másrészt pedig a nagyobb felhasználás magával hozta azt is, hogy megszülessen az igény egy megújuló és tökéletesen működő webáruházra.

Miért fontos a tökéletes webshop?

Egy, a modern igényeknek és elvárásoknak megfelelő webshopnak nem csupán külsejében, dizájnjában kell meggyőznie a vásárlókat arról, hogy érdemes itt rendelniük, hanem funkcionalitásban, gyorsaságban és átláthatóságban is a lehető legjobban kell működnie. Sokan nem tudják, de mindez feltétele annak is, hogy a Google jó helyen hozza az oldalt.

Egy régi, ránézésre is elavult oldal elveszi a felhasználók kedvét a vásárlástól, és bizalmatlanságot kelt bennük az árusított termékek iránt is. A rossz benyomásokat pedig szinte lehetetlen utólag helyrehozni, ezért a régi webáruházak szükségképpen ügyfeleket fognak veszíteni. 

Ugyanez igaz azokra az oldalakra, amelyek ugyan külsőleg még az “elmegy” kategóriába tartoznak, de funkcionálisan nem felelnek meg a vásárlók elvárásainak, túl lassú az oldal, nem töltődnek be a képek és még hosszan sorolhatnánk. 

Kerüljük el a döccenőket!

Egy megfelelően hozzáértő, szakértő csapat bizony nem ül szájtátva az ügyfél előtt, hogy sorolja a kívánságait, miközben az nem is tudja, hogy milyen kívánságai lehetnének egyáltalán. Ehelyett konkrét kérdésekkel segíti az új webáruház funkcióinak kialakítását, javaslatokkal él a dizájn és egyéb szakmai kérdések és szempontok terén.

Amikor új webshop készül, akkor nem lehet egy kis dizájn segítségével frissíteni és kész. A webshopban működő funkciók és lehetőségek fogják meghatározni a külsejével közösen a vásárlói élményt. 

Ma már számtalan olyan lehetőség van, amelyeknek megfelelve növelhetjük ügyfeleink belénk vetett bizalmát és a vásárlói kedvet. Rengeteg kérdést át kell gondolnunk ahhoz, hogy tökéletes webáruházunk lehessen, kezdve a fizetési módoktól, amelyek már réges rég túlmutatnak az előreutaláson és az utánvéten, folytatva számtalan más kérdésen át, egészen a törvényi és jogszabályi keretek megteremtéséig. 

A funkciók gondos megtervezésével és a stílus és dizájn kialakításával lehetővé válik, hogy döccenők nélkül tegyünk szert egy olyan felületre, amelyet ügyfeleink szeretni fognak és szívesen vásárolnak majd nálunk.