Budapestet népszerűsítő fotókampány indult országszerte

A magyar fővárost népszerűsítő városkommunikációs fotókampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Budapest a szemünk előtt címmel.

 

A hónap végéig tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan képeiből készült óriásplakátok láthatók az ország 400 pontján. A szakmai zsűri által kiválasztott 15 fotó a klasszikus budapesti helyszíneket mutatja be fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.
Budapest legszebb látképéről Facebook közönségszavazás dönt, a fotókra augusztus 31-ig lehet szavazni – közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.
A kampány és kiállítás célja megmutatni az állandóan változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira.
A fotókat szakmai zsűri választotta ki: Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál-és Turisztikai Központ ügyvezető igazgatója; Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője; Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője; Ács Zoltán újságíró, a Design Terminál inkubációs programjának vezetője; Radisics Milán, a National Geographic fotósa és a SocialDaily portál alapítója; Batta Barnabás trendkutató, a Mitte Communications stratégiai igazgatója; Misetics Mátyás, a Várfok Galéria fotóművésze és a Mitte Communications kreatív igazgatója.
Az imázskampány a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezéseibe illeszkedik: a tervek szerint a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott elképzelést.

Vélemény, hozzászólás?