Minden vállalkozás álma, hogy lojális, visszatérő, stabil ügyfélkörre tegyen szert. Kézenfekvő megoldás, ha blogírásba kezdünk, azonban sokan riadnak meg a kezdeti kihívásoktól. Tény, hogy nem minden vállalkozásnál egyértelmű milyen témákkal lehet folyamatosan a fenntartani az érdeklődést. Mi azonban azt gondoljuk, nincs olyan piaci terület, tevékenységi kör, termék vagy szolgáltatás, ami alkalmatlan a blogos kommunikációra.
Meséljük el hogyan készül, adjunk tippeket a felhasználásra, adjunk lehetőséget a visszajelzésre, segítsünk artikuláltabban megfogalmazni a vásárló számára saját igényeit. A lehetőségek tárháza végtelen. Ami fontos, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a professzionális hangnem, és a közvetlen, közérthető és személyes stílus között. Ha túlzottan elmerülünk a szakmai részletekben, könnyen érdektelenségbe fulladhat irományunk, ezért egy kellő marketing szemléletet tartsunk meg. Ezzel szemben ha túlságosan laza hangnemet ütünk meg, elveszthetjük tekintélyünket. Ha lehetőségünkben áll, érdemes kollégákkal és laikusokkal is elolvastatni néhány bejegyzéseinket, visszajelzéseik sokat segíthetnek a tökéletes formátum megállapításában.
Ha úgy érezzük kifutunk az ötletekből, nyugodtan nyúljunk lazábban kapcsolódó témákhoz, érdekességekhez, a lényeg hogy folyamatosan tudjunk biztosítani friss tartalmat olvasóink számára.