Dél-Zala Press

A VR használata az Amunra casino szerencsejáték platformokon

Az internet térnyerése folytán egyre nagyobb teret hódítanak az olyan platformok, amilyen az Amunra. A legutóbbi felmérések azt mutatják, hogy az Amunra casino és a hozzá hasonló szerencsejáték oldalak piaci növekedése évről évre folyamatos. Ha az emögött lévő okokat kellene vizsgálni, első helyen mindenképp az alkalmazkodóképességet lehetne kiemelni.

Ez elsősorban a technológiai újításokra történő gyors reagálást jelenti. Az elmúlt három évtized során ugyanis, amióta az Amunra casino és társai jelen vannak, azok folyamatosan fejlődtek és változtak, beépítve szolgáltatásaikba a legújabb trendeket. Az Amunra casino és úgy általában az iparág ennek köszönhetően képes ügyfélkörét évről évre bővíteni.

Ennek az a magyarázata, hogy a technológia újdonságai iránt leginkább a fiatalabb nemzedékek érdeklődnek. Vagyis, amikor az Amunra casino olyan újításokat tesz elérhetővé, mint a legújabb fizetési módon, a mesterséges intelligencia, vagy a virtuális sportok, éppen ez a korosztály felé nyit.

Ezen az úton a legújabb trendek egyike a virtuális és a kiterjesztett valóság használata. Ezek a lehetőségek a videojátékok esetében eddig is elérhetőek voltak. Azzal viszont, hogy az online kaszinókban is helyet kapott, újabb közönséget tud bevonzani az élő osztós játékok és az e-sportok révén, amivel újabb piacok nyílnak meg előtte.

Egy kis visszatekintés

Noha a korábbi évtizedek során is voltak próbálkozások a VR használatára, az igazi mérföldkő 2012-re tehető. Ekkor alakult meg ugyanis az Oculus nevű cég, amely négy évvel később már piacra dobta a HMD nevet viselő fejre szerelhető VR-eszközt, ami az első ilyen kellék volt ezen a piacon.

Ezt követően a piacon olyan versenytársak jelentek meg, mint a Samsung, a HTC, vagy a Sony. Nem sokkal később, 2017-ben pedig elindult az első olyan online kaszinó, amely már VR-alapú szórakozást kínált. 

Az aktuálisan elérhető VR-alkalmazások lehetőséget adnak a játékosoknak, hogy egy 3D-s környezetbe lépjenek be. Itt lehetőségük van körbesétálni, játszani a nyerőgépekkel és más játékokkal, vagy leülni a virtuális bárban. Mindez azonban még korlátozott formában érhető el.

Meddig kell várni a kitörésre?

Mindezek alapján világos, hogy egyelőre még minimális az a piaci rés, amit az ilyen jellegű játékok ütöttek az online szerencsejáték ipar masszív erődítményének falán. A fejlesztők célja, hogy a VR élmény kitörhessen a 3D univerzumból és azon kívül is megtalálja a helyét.

Ilyen módon az élő osztós részlegben a játékosok hasonló módon tudnak kommunikálni egymással és az osztókkal, ahogyan azt a szárazföldi kaszinókban is megtehetik. A hardverek fejlődése révén lehetővé válhat akár egy olyan 360 fokos élmény is, amelynek keretében a játékosok a Las Vegas Stripen tehetnek egy sétát.

Ennek azonban fontos előfeltétele a felhasználók számának növekedése, jelenleg ugyanis az ilyen eszközök ára miatt viszonylag kevesen élnek ezzel a lehetőséggel. Amennyiben hozzáférhetőbb áron kerülnek piacra a headsetek és egyéb kellékek, az alapjaiban írja át az online szórakozást.

Egy felmérés szerint ugyanis jelenleg az amerikai játékosok egyharmada és a brit játékosok negyede nem látja a gyakorlati alkalmazás lehetőségeit. A VR piac ettől függetlenül növekszik és előbb utóbb számítani lehet az áttörésre.

Exit mobile version